2e scooter rit - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Rob Pasqua - WaarBenJij.nu 2e scooter rit - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Rob Pasqua - WaarBenJij.nu

2e scooter rit

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 September 2015 | Indonesië, Jogjakarta

jullie zulle wel denken, weer een verslag op dezelfde dag maar het heeft lang geduurd voor internet goed functioneerde en ik moet ervan profiterten iedere keer dat er een goede verbiding is.

Mijn 2e ritje met Albert was naar Hans en Suzi, een ritje van een klein 45min want ook zij wonen op het platteland. Het was fijn deze lieve en gastvrije vrienden weer te zien. En uiteraard had Suzi een lichte maaltijd voor ons bereid, maar eerst een welkome koele dronk in het tuinhuisje.
en helaas.... mijn 1e muggenbeet, DEET werkt niet altijd. Ik heb een viskist vol After-Bite sticks maar daar heb ik hier niks aan. Dus eenieder die op bezoek wil komen is welkom mits ze een After-Bite meenemen. Tot die tijd stink ik een uur in de wind door de Kaya Putih olie die ik gebruik om de jeuk te bestrijden. Het werkt maar zo kom ik nooit aan de vrouw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jogjakarta

Yogyakarta

Ik ga naar Yogyakarta.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2016

In Holland

18 December 2015

BaliDecember 2015

16 November 2015

November 15-6

16 November 2015

November 15-5

16 November 2015

November 15-4
Rob

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 5152

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 17 Maart 2016

Yogyakarta

Landen bezocht: