1e scooter rit - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Rob Pasqua - WaarBenJij.nu 1e scooter rit - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Rob Pasqua - WaarBenJij.nu

1e scooter rit

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 September 2015 | Indonesië, Jogjakarta

!e trip op scooter naar "platteland" op bezoek bij familie van Jamal. Een spannende ervaring met het hectische verkeer maar alles ging goed. Direkt buiten de stad rijd je al door het ruime landschap, overal kleine groepjes huizen omringd door akkers en rijstpadi's. Een leuk ritje maar vraag me niet om zelf de weg te vinden want alhoewel ik genoot van het landschap was mijn grootste zorg om Albert niet uit het oog te verliezen.
Bij de familie aangekomen kwamen direct de snacks en lekkere thee op tafel. En kon ik de jongste telg van de familie bewonderen, meisje van net 1 maand, zo klein.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jogjakarta

Yogyakarta

Ik ga naar Yogyakarta.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2016

In Holland

18 December 2015

BaliDecember 2015

16 November 2015

November 15-6

16 November 2015

November 15-5

16 November 2015

November 15-4
Rob

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5168

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 17 Maart 2016

Yogyakarta

Landen bezocht: