3 weeks in Yogya - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Rob Pasqua - WaarBenJij.nu 3 weeks in Yogya - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Rob Pasqua - WaarBenJij.nu

3 weeks in Yogya

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 September 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Ik ben nu ruim 3 weken in Yogya en tot op heden bevalt het me uitstekend. De 1e week in Rumah Mertua werd ik weer gruwelijk verwend door de allervriendelijkste staff ever.
Na 2 dagen afspraak met verhuurder en het huis kunnen bekijken. Ligt aan de rand van Yogya in een kleinschalig nieuwbouw (2 jaar) project met security. Een redelijk aantal staat leeg en mede daardoor is het rustig wonen. Het zijn geen vrijstaande woningen zoals gedacht en hebben vrijwel allemaal de zelfde afmeting en inrichting. Sommigen zoals de mijne, kunnen wel een lik verf gebruiken.
Verder weinig aan te merken, meest noodzakelijke is aanwezig en de rest zal ik in de loop der tijd wel aanschaffen.
De eerste week op sleeptouw genomen door Albert o.a. naar sportschool en instituut voor Ind. les. Daarna een scooter en tv gekocht.