Laatste up-date van Woensdag 16 September. - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Rob Pasqua - WaarBenJij.nu Laatste up-date van Woensdag 16 September. - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Rob Pasqua - WaarBenJij.nu

Laatste up-date van Woensdag 16 September.

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 September 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Zoals gezegd dit wordt het voorlopig laatste verslag van de dag. Ik zal een aantal foto's toevoegen en hopen dat het deze keer sneller gaat dan de 1e up-load.

Een onverwachts bezoek van Hans en Suzi die benieuwd waren hoe m'n huisje eruit ziet. Zijn eerst naar Albert gegaan en daarna heeft hij ze naar mijn huis gebracht. Gezellig maar behalve water en frisdrank niks in huis, da's niet leuk maar zij begrepen het wel.

De voorbije weken heb ik diverse goede en redelijke restaurantjes bezocht. De Warungs langs de straat heb ik nog niet geprobeerd, toch huiverig voor mogelijke maag- en darmproblemen maar een dezer dagen trek ik wel de stoute schoenen aan. Mijn medicijnkast is vol (minus After-Bite!!!) ben op alles voorbereid.

Ook een mani- en pedicure geboekt en mijn haar laten knippen, in tijden niet zo kort geweest maar wel prettiger dan dikke bos want het is zweten onder de helm! Geen zelfie, met het nemen van gewone foto's heb ik al moeite om scherp te stellen, zelfs met de automatische focus maar dat hebben jullie vast wel gemerkt.

Nog een weetje, de Jupiler league wordt hier uitgezonden. Beetje vreemd want ze zijn gewend aan goed voetbal omdat de Duitse competitie life wordt uitgezonden.

De afgang van Oranje eveneens life meebeleefd, draag voorlopig geen oranje meer. Sinds kort een overbuurman, de vice resident van de wijk waar ik woon. Heeft ivm verkiezingen in December van dit huis zijn partij kantoor gemaakt. Brengt leven in de brouwerij, 5 man /vrouw als staf en evenzoveel auto's als scooters voor de deur. Geluk dat zoveel huizen leeg staan want nu kunnen ze hun carport gebruiken.
Tot zover.

  • 16 September 2015 - 20:35

    Greet De Jong:

    Hoi Rob,
    Eindelijk een bericht op jouw blog, maar wel oud volgens mij, want Albert was afgelopen maandag bij ons met Jamal.
    Dit was een laatste up date van woensdag, maar op de blog was toch alleen 1 berichtje van je aankomst geplaatst, of hebben wij wat gemist.
    Het appen gaat beter.
    In ieder geval eet je lekker elke keer buiten de deur, dus een kokkie is er nog niet begrijp ik.
    Albert gaat weer 1 okt naar Indonesië.
    Tot horens
    Hans&Greet


  • 17 September 2015 - 20:55

    Eelkje:

    Hoi poepie!!! wat leuk zoveel van je te vernemen na al die tijd! gaat goed zo met je blog, hou vol!
    ben je al een beetje aan je harde matras gewend en aan de warmte??? Zit wel te wachten op een selfie hoor met je kale knar, nou motormuis, ik ga niet teveel schrijven, dit kan iedereen dus lezen, en ik had nu net lekker zin om te klagen over jeweetwel.................... ik hoop dat je mail het doet, stuur ik van de week een mailtje, hou je taai, en geniet ervan, en kijk maar uit met langs de kant van de weg eten hoor... dikke huggies van ons allemaal en van mij in het bijzonder!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jogjakarta

Yogyakarta

Ik ga naar Yogyakarta.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2016

In Holland

18 December 2015

BaliDecember 2015

16 November 2015

November 15-6

16 November 2015

November 15-5

16 November 2015

November 15-4
Rob

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 5140

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 17 Maart 2016

Yogyakarta

Landen bezocht: